BY ALEXY VIVIEN

BY ALEXY VIVIEN

RUDAS WELLNESS - FÜRDŐZÉS BUDAPESTI PANORÁMÁVAL

CALZEDONIA - INTIMISSIMI - SWAROVSKI

2016. március 02. - Alexy Vivien

img_3410.jpg
A minap a Rudas tetőteraszán lélegzetelállító budapesti panorámát élvezhettem. Az egyedülálló kilátás teljesen magával ragadott, mert imádom Budapestet és ilyen formában még nem volt szerencsém megpillantani. A fenti panorámás fürdőzést a CALZEDONIA új, sportos, nagyon kényelmes, mégis nőies fürdőruhájában próbáltam ki. Nagyon szeretem ezt a darabot, mert imádom a fekete-fehér monokróm hatást és azt, hogy tudok benne szabadon mozogni. Nekem nagyon tetszik ez a fitnesses kivitelezési trend hullám is, mert az edzőcuccokat is nagyon szeretem.


Mostanában minden nap rajtam van a SWAROVSKI ACTIVITY JEWELRY, hogy tudjam mérni a napi aktivitásom, így most ide is elkísért! :)
img_3394.jpg

img_3424.jpg
Ha szeretnétek kipróbálni a fenti panorámás fürdőzést, szerintem mindenképp vigyetek magatokkal egy köntöst, mert a meleg vízbe csobbanás előtt jól fog jönni. :) Ami rajtam van azaz INTIMISSIMI könnyű és nőies köntöse, ami a 2016-os év színében a Serenity színben pompázik.

img_3391.jpg

img_3408.jpg

img_3396.jpg

img_3425.jpg

img_3399.jpg

img_3426.jpg

img_3494.jpg

 

img_3405.jpg

img_3416.jpg

img_3426.jpg

img_3420.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alexyvivien.blog.hu/api/trackback/id/tr718439628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása